Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidval
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balten" data-source="post: 88172"><p>Hej alla glada, skulle behöva lite hjälp med skidval. Har bara kört på mad trix 172 cm - 02-03 samt 1080 - 172 -02-03 . Nu är det så att jag ska köpa ett par nya skidor och behöver lite tips och råd. Till att börja med så är jag inte särskilt erfaren vad det gäller att åka skidor så jag gillar inte långa skidor, dom ska vara mellan 170-178 för att jag ska trivas. Sedan så väger jag nog ca 90 kg minst med all utrustning, tyckte att 1080 var för mjuka. Har funderingar på antingen mad trix lr mojo 172/176. Tyckte att mad trixen var lagom hårda, dock lite tunga. Nu skulle jag gärna vija ha lite tips både ang mad trix/mojo samt andra märken och modeller.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balten, post: 88172"] Hej alla glada, skulle behöva lite hjälp med skidval. Har bara kört på mad trix 172 cm - 02-03 samt 1080 - 172 -02-03 . Nu är det så att jag ska köpa ett par nya skidor och behöver lite tips och råd. Till att börja med så är jag inte särskilt erfaren vad det gäller att åka skidor så jag gillar inte långa skidor, dom ska vara mellan 170-178 för att jag ska trivas. Sedan så väger jag nog ca 90 kg minst med all utrustning, tyckte att 1080 var för mjuka. Har funderingar på antingen mad trix lr mojo 172/176. Tyckte att mad trixen var lagom hårda, dock lite tunga. Nu skulle jag gärna vija ha lite tips både ang mad trix/mojo samt andra märken och modeller. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidval
Tillbaka
Topp