om du ska ha en mittmonterad skida så skaffa en hel symmetrisk... så tappar du inte åk känslan genom att mittmontera en skida som är gjord för att inte mottmonteras(vet ej dock hur mycket man tappar?)
Om jag skulle varit du så hade jag nog skaffa fischer habbit.
hoppas att detta hjälper något