Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TexMurphy" data-source="post: 391005" data-attributes="member: 73781"><p>Hittar du en Karma (finns ju inte iår) så kommer du göra ett jäkla prisvärt köp. Alltid nice att hitta bra skidor från förra året. Karman är grymt allround.</p><p></p><p>Hittar du inte någon Karma så är Bridge årets mest allround Völkl skida och produkt mässigt efterträdare till Karma även om det är en helt ny skida. Karman låg mitt imellan puder och park produktlinjerna men var namngiven efter puder linjen. Bridge har bytt familj, form och konstruktion till viss del så det är inte samma skida men den har samma roll ligger mitt mellan park och puder.</p><p></p><p>Har den behållit Karmans pistegenskaper så är det en grym allrounder.</p><p></p><p>Jag blev förvånad hur jäkla bra Karman går i pist. Den kan fladdra iväg i toppen litegrann när det går rigktigt fort och inte är helt jämnt. Men då pratar vi "döna" fart och en skida som inte är pist racer. Sen vet jag inte om det är min åkning eller om det är Karman men kombinationen jag+karma = behövs fart för att komma upp på kant. Hade svårt att köra långsamt på kant med Karman. </p><p></p><p>Tex</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TexMurphy, post: 391005, member: 73781"] Hittar du en Karma (finns ju inte iår) så kommer du göra ett jäkla prisvärt köp. Alltid nice att hitta bra skidor från förra året. Karman är grymt allround. Hittar du inte någon Karma så är Bridge årets mest allround Völkl skida och produkt mässigt efterträdare till Karma även om det är en helt ny skida. Karman låg mitt imellan puder och park produktlinjerna men var namngiven efter puder linjen. Bridge har bytt familj, form och konstruktion till viss del så det är inte samma skida men den har samma roll ligger mitt mellan park och puder. Har den behållit Karmans pistegenskaper så är det en grym allrounder. Jag blev förvånad hur jäkla bra Karman går i pist. Den kan fladdra iväg i toppen litegrann när det går rigktigt fort och inte är helt jämnt. Men då pratar vi "döna" fart och en skida som inte är pist racer. Sen vet jag inte om det är min åkning eller om det är Karman men kombinationen jag+karma = behövs fart för att komma upp på kant. Hade svårt att köra långsamt på kant med Karman. Tex [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skidval!
Tillbaka
Topp