Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidval?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 412125" data-attributes="member: 33485"><p>Goodha 181 ligger på 3195, helt klart mycket skida för pengarna. Påminner en hel del om 05/06 karma, ungefär samma mått och beter sig på ungefär samma sätt. </p><p></p><p>181'an går riktigt fint i pisten, bra isbett, väger lite (sånt tycker man väl om i parken), tja mycket mer allround än 181'an blir det kanske inte, Karman var ju enligt många en av de bästa allroundskidor som gjorts...</p><p></p><p>Annars så kika på annonser efter bättre begagnat</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 412125, member: 33485"] Goodha 181 ligger på 3195, helt klart mycket skida för pengarna. Påminner en hel del om 05/06 karma, ungefär samma mått och beter sig på ungefär samma sätt. 181'an går riktigt fint i pisten, bra isbett, väger lite (sånt tycker man väl om i parken), tja mycket mer allround än 181'an blir det kanske inte, Karman var ju enligt många en av de bästa allroundskidor som gjorts... Annars så kika på annonser efter bättre begagnat [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidval?
Tillbaka
Topp