Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
skidval?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 446053" data-attributes="member: 53337"><p>Extrem Villain tipsar jag om!</p><p>kommer gå att köpa nu i vinter.. gryymt skön skida som jag själv åkt på hela säsongen. den är mjuk och riktigt rolig att leka runt på, men smtidigt håller den måttet i pisten och även utanför.</p><p></p><p>kommer gå lös på runt 3000:- tror jag..</p><p></p><p>så håll ögonen öppna efter den, de är en röd skida med avlånga kuber på, u will se <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p>lycka till med skidköpet!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 446053, member: 53337"] Extrem Villain tipsar jag om! kommer gå att köpa nu i vinter.. gryymt skön skida som jag själv åkt på hela säsongen. den är mjuk och riktigt rolig att leka runt på, men smtidigt håller den måttet i pisten och även utanför. kommer gå lös på runt 3000:- tror jag.. så håll ögonen öppna efter den, de är en röd skida med avlånga kuber på, u will se ;) lycka till med skidköpet! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
skidval?
Tillbaka
Topp