Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidval?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonny_S" data-source="post: 50012" data-attributes="member: 842"><p>Har kört mycket på Atomic BetaRace 9.20 vilket i stort motsvarar dagens 9.21 och är otroligt nöjd med dem.</p><p></p><p>Kör på 190 cm och det är inga problem alls trots att jag inte heller är någon tungviktare, ca 75 kg.</p><p></p><p>Skidorna har ett grymt kantgrepp, är underbart fartstabila men skäms inte för sig i lägre farter heller.</p><p></p><p>Många skulle nog hävda att de inte är något vidare vid offpist-åkning men förra vinterna tog jag ett helikopterlyft i Hemavan och blev lite förvånad när heliguiderna kom på 9.20. Att de inte åkte särskilt dåligt behöver väl inte tilläggas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonny_S, post: 50012, member: 842"] Har kört mycket på Atomic BetaRace 9.20 vilket i stort motsvarar dagens 9.21 och är otroligt nöjd med dem. Kör på 190 cm och det är inga problem alls trots att jag inte heller är någon tungviktare, ca 75 kg. Skidorna har ett grymt kantgrepp, är underbart fartstabila men skäms inte för sig i lägre farter heller. Många skulle nog hävda att de inte är något vidare vid offpist-åkning men förra vinterna tog jag ett helikopterlyft i Hemavan och blev lite förvånad när heliguiderna kom på 9.20. Att de inte åkte särskilt dåligt behöver väl inte tilläggas. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidval?
Tillbaka
Topp