Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidväska
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hellis81" data-source="post: 1143148" data-attributes="member: 167523"><p>Svaret på frågan är nog, beror på var du hoppar på tåget.</p><p>Hoppar du på i Malmö eller Lund så får den plats, efter det så brukar skåpen bli fulla.</p><p>(Om det är snälltåget du menar).</p><p></p><p>Annars kan man väl köpa bagageplats så man slipper bekymret helt.</p><p>Har för mig att snälltåget tar 50 kr per kolli.</p><p>Ganska skönt att veta att man får plats och att man slipper lyfta in stora saker i de små trånga gångarna på tåget.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hellis81, post: 1143148, member: 167523"] Svaret på frågan är nog, beror på var du hoppar på tåget. Hoppar du på i Malmö eller Lund så får den plats, efter det så brukar skåpen bli fulla. (Om det är snälltåget du menar). Annars kan man väl köpa bagageplats så man slipper bekymret helt. Har för mig att snälltåget tar 50 kr per kolli. Ganska skönt att veta att man får plats och att man slipper lyfta in stora saker i de små trånga gångarna på tåget. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidväska
Tillbaka
Topp