Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidväska
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klassy" data-source="post: 1143185" data-attributes="member: 155279"><p>Åkte snälltåget i torsdags från Åre med en douchebag, de får lätt plats i förvaringsskåpen i varje vagn, men även under nedersta slafen om du åker kupé. Vi var två som hade douchebags the douchebag och den andra killen hade allt sitt förutom skidryggsäcken och pjäxorna i den skidväskan. Väldigt smidigt måste jag säga. </p><p>Pjäxorna kan du lätt ha hängandes utanför din ryggsäck med booster-strapsen. </p><p></p><p>När jag åker vanligt tåg så brukar jag lägga upp hela skidväskan på hatthyllan bara. Det brukar alltid finnas plats någonstans, även om det inte är precis ovanför dig. </p><p></p><p>Skåpen är typ 2m x 2m x 2m, det går i mycket om man går på tåget tidigt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klassy, post: 1143185, member: 155279"] Åkte snälltåget i torsdags från Åre med en douchebag, de får lätt plats i förvaringsskåpen i varje vagn, men även under nedersta slafen om du åker kupé. Vi var två som hade douchebags the douchebag och den andra killen hade allt sitt förutom skidryggsäcken och pjäxorna i den skidväskan. Väldigt smidigt måste jag säga. Pjäxorna kan du lätt ha hängandes utanför din ryggsäck med booster-strapsen. När jag åker vanligt tåg så brukar jag lägga upp hela skidväskan på hatthyllan bara. Det brukar alltid finnas plats någonstans, även om det inte är precis ovanför dig. Skåpen är typ 2m x 2m x 2m, det går i mycket om man går på tåget tidigt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidväska
Tillbaka
Topp