Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skiers Accredited, vad är det för larvigt skämt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="termons" data-source="post: 1097464" data-attributes="member: 46857"><p>Finns ju som vi alla vet en hel del valuta i omlopp i dessa dagar. Helt ok om någon vill lägga överlopps pengar på att lära sig åka skidor bra på alla underlag. </p><p></p><p>Personligen är jag grymt glad att jag har en ok självkänsla och har lärt mig åka som barn i en brant kort backe. Tycker jag tar mig ner lekande lätt på alla underlag och lutningar och tänker aldrig på hur det ser ut när jag åker. Respekterar alla med inställningen ”den som har roligast vinner” Vissa är tydligtvis lagda mera åt det hållet att de har inte roligt och känner sig dålig om de inte åker på ett visst sätt med ett visst utstyr. Inget fel med det heller. Litet roligt bara om man åker med en sheriffstjärna på jackan. Och här talar vi om nöjes åkning. Tävling är en helt annan sak. I golf och tennis tävlar man alltid fast man har det som hobby. Lätt att hitta motivation att försöka utveckla sig om man förlorar nu och då. I skidåkning tävlar man aldrig om man har det som hobby. Ha roligt och åk mycket.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="termons, post: 1097464, member: 46857"] Finns ju som vi alla vet en hel del valuta i omlopp i dessa dagar. Helt ok om någon vill lägga överlopps pengar på att lära sig åka skidor bra på alla underlag. Personligen är jag grymt glad att jag har en ok självkänsla och har lärt mig åka som barn i en brant kort backe. Tycker jag tar mig ner lekande lätt på alla underlag och lutningar och tänker aldrig på hur det ser ut när jag åker. Respekterar alla med inställningen ”den som har roligast vinner” Vissa är tydligtvis lagda mera åt det hållet att de har inte roligt och känner sig dålig om de inte åker på ett visst sätt med ett visst utstyr. Inget fel med det heller. Litet roligt bara om man åker med en sheriffstjärna på jackan. Och här talar vi om nöjes åkning. Tävling är en helt annan sak. I golf och tennis tävlar man alltid fast man har det som hobby. Lätt att hitta motivation att försöka utveckla sig om man förlorar nu och då. I skidåkning tävlar man aldrig om man har det som hobby. Ha roligt och åk mycket. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skiers Accredited, vad är det för larvigt skämt?
Tillbaka
Topp