Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skiers Accredited, vad är det för larvigt skämt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 1097468" data-attributes="member: 13861"><p>Läs artikeln som Mountain Man länkar till här ovanför. Skiers startades av Micke och Monica Åslund ihop med Andreas Jonsson. Dom två första är managementkonsulter och Andreas har jobbat som skidlärare i ett antal år.</p><p></p><p></p><p>Med tanke på dom mentorer/coacher/instruktörer som ingår i Skiers och deras respektive resuméer är det ingen överdrift att kalla dom för några av Sveriges bästa skidlärare. Självklart finns det fantastiskt duktiga skidlärare som inte jobbar med Skiers för den delen också .</p><p></p><p>Jag delar kontor med Skiers och kan gå i god för att det är ett sjukt seriöst företag som tar det dom håller på med på största allvar. Personligen är jag inte intresserad av det dom erbjuder men alla gäster som jag träffar på verkar sjukt nöjda med sin investering. Sen om man tycker det är värt dom pengarna det kostar är upp till var och en. Det är inget som är för alla, men det erkänner dom själva rakt av.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 1097468, member: 13861"] Läs artikeln som Mountain Man länkar till här ovanför. Skiers startades av Micke och Monica Åslund ihop med Andreas Jonsson. Dom två första är managementkonsulter och Andreas har jobbat som skidlärare i ett antal år. Med tanke på dom mentorer/coacher/instruktörer som ingår i Skiers och deras respektive resuméer är det ingen överdrift att kalla dom för några av Sveriges bästa skidlärare. Självklart finns det fantastiskt duktiga skidlärare som inte jobbar med Skiers för den delen också . Jag delar kontor med Skiers och kan gå i god för att det är ett sjukt seriöst företag som tar det dom håller på med på största allvar. Personligen är jag inte intresserad av det dom erbjuder men alla gäster som jag träffar på verkar sjukt nöjda med sin investering. Sen om man tycker det är värt dom pengarna det kostar är upp till var och en. Det är inget som är för alla, men det erkänner dom själva rakt av. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skiers Accredited, vad är det för larvigt skämt?
Tillbaka
Topp