Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skiers Accredited, vad är det för larvigt skämt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 1097473" data-attributes="member: 13861"><p>Vad exakt är det för kritiska frågor du måste ha svar på? Helt ärligt är Skiers kunder dom enda som dom behöver stå till svars inför. Och så länge dom känner att dom får valuta för sina pengar så är det det enda som räknas, oavsett vad vi utanför deras bubbla tycker om saken. Och nej, det jag har sett av Skiers är knappast bondfångeri, snarare ett hårt och dedikerat arbete och en vilja att lära ut det dom kan till sina kunder. Sen kan vi utanför deras värld kokettera över att andra människor väljer att ta hjälp av skidlärare för att bli bättre på att åka skidor hur mycket vi vill. </p><p></p><p>Skulle jag personligen lägga 125 000 (om jag nu hade dom pengarna) på att utveckla min åkning istället för att resa och åka skidor för dom? Nej, inte en chans. Men jag kan förstå att det finns folk som vill göra det. Dessutom är en av dom stora grejerna med Skiers det sociala nätverket och deras olika event, allt handlar inte bara om skidträning.</p><p></p><p>Är jag mutad av Skiers? Snarare tvärtom... Jag får tinnitus av Andreas högljudda säljsnack på kontoret, och dessutom brukar han och hans kunder äta upp mitt julgodis.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 1097473, member: 13861"] Vad exakt är det för kritiska frågor du måste ha svar på? Helt ärligt är Skiers kunder dom enda som dom behöver stå till svars inför. Och så länge dom känner att dom får valuta för sina pengar så är det det enda som räknas, oavsett vad vi utanför deras bubbla tycker om saken. Och nej, det jag har sett av Skiers är knappast bondfångeri, snarare ett hårt och dedikerat arbete och en vilja att lära ut det dom kan till sina kunder. Sen kan vi utanför deras värld kokettera över att andra människor väljer att ta hjälp av skidlärare för att bli bättre på att åka skidor hur mycket vi vill. Skulle jag personligen lägga 125 000 (om jag nu hade dom pengarna) på att utveckla min åkning istället för att resa och åka skidor för dom? Nej, inte en chans. Men jag kan förstå att det finns folk som vill göra det. Dessutom är en av dom stora grejerna med Skiers det sociala nätverket och deras olika event, allt handlar inte bara om skidträning. Är jag mutad av Skiers? Snarare tvärtom... Jag får tinnitus av Andreas högljudda säljsnack på kontoret, och dessutom brukar han och hans kunder äta upp mitt julgodis. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skiers Accredited, vad är det för larvigt skämt?
Tillbaka
Topp