Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skiers Accredited, vad är det för larvigt skämt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kappakomplett" data-source="post: 1097635" data-attributes="member: 118552"><p>Varifrån har du siffran 75 000? I Åka Skidors artikel finns istället uppgiften att det kostar 120 000 vilket, om det stämmer är rätt mycket mer än 120 000. Sen har jag även sett 125 000 nämnas.</p><p><em>Varför är det så svårt att få reda på vad det kostar och vad man får för pengarna?</em></p><p><em></em></p><p></p><p>Min <em>gissning</em> är att det kan verka avskräckande även för folk som mycket väl har råd att läsa att det kostar över 100 lakan. Därför vill man att intressenter ska komma till en tryout. Där får man då en omgång på skidor. Den leder till vilken enorm potential man har. Sen får man en omgång verbalt (som Glisseur antyder) om vilka fördelar man får genom att gå med i Skiers. </p><p>Tanken går till time-share säljare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kappakomplett, post: 1097635, member: 118552"] Varifrån har du siffran 75 000? I Åka Skidors artikel finns istället uppgiften att det kostar 120 000 vilket, om det stämmer är rätt mycket mer än 120 000. Sen har jag även sett 125 000 nämnas. [i]Varför är det så svårt att få reda på vad det kostar och vad man får för pengarna? [/i] Min [i]gissning[/i] är att det kan verka avskräckande även för folk som mycket väl har råd att läsa att det kostar över 100 lakan. Därför vill man att intressenter ska komma till en tryout. Där får man då en omgång på skidor. Den leder till vilken enorm potential man har. Sen får man en omgång verbalt (som Glisseur antyder) om vilka fördelar man får genom att gå med i Skiers. Tanken går till time-share säljare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skiers Accredited, vad är det för larvigt skämt?
Tillbaka
Topp