Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skiers Accredited, vad är det för larvigt skämt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 1097666" data-attributes="member: 13861"><p>Du hakar alltså upp dig på ordet wallraffande i ingressen? Ibland kan ett litet ord som skrivs i underhållande syfte uppenbarligen skapa förvirring hos vissa läsare. För det är väl ganska uppenbart att skidtidningar inte sysslar med wallraffande samhällsjournalistik, det är liksom inte vårt uppdrag som nischtidning i en nischbransch. Du verkar också ha hakat upp dig på att jag fick ut någonting av att åka med Andreas, gratis, och att det kan ses som betalning för deras smygreklam, eller? Men vad är det vi diskuterar här, ditt generella förakt mot Åka Skidor/Tobias Liljeroth eller Skiers Accredited? Det kan vara bra för mig att veta i fortsättningen.</p><p></p><p>Jag gjorde en intervju med Andreas Jonsson om Skiers Accredited som du inte tycker ställer dom frågor som du skulle vilja ha ställt till honom. Fine, inga problem. Jag har läst massor av intervjuer med olika personer i olika intressesfärer som inte ställt just dom frågor jag velat ha svar på och haft åsikter om det. Men faktumet kvarstår, om man tycker att priset 120 000 kronor är för dyrt, eller inte anser att Skiers leverans lever upp till pengarna man lagt in så är det en sak mellan kunden och Skiers. Men visstm sjöälvklart kunde jag ha ställt en del andra frågor. Men huvudsaken jag såg framför mig var att till att börja med förklara vad Skiers är för våra läsare, inte en heltäckande konsumentupplysning och en total genomgång av firmans finanser och personliga kontrakt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 1097666, member: 13861"] Du hakar alltså upp dig på ordet wallraffande i ingressen? Ibland kan ett litet ord som skrivs i underhållande syfte uppenbarligen skapa förvirring hos vissa läsare. För det är väl ganska uppenbart att skidtidningar inte sysslar med wallraffande samhällsjournalistik, det är liksom inte vårt uppdrag som nischtidning i en nischbransch. Du verkar också ha hakat upp dig på att jag fick ut någonting av att åka med Andreas, gratis, och att det kan ses som betalning för deras smygreklam, eller? Men vad är det vi diskuterar här, ditt generella förakt mot Åka Skidor/Tobias Liljeroth eller Skiers Accredited? Det kan vara bra för mig att veta i fortsättningen. Jag gjorde en intervju med Andreas Jonsson om Skiers Accredited som du inte tycker ställer dom frågor som du skulle vilja ha ställt till honom. Fine, inga problem. Jag har läst massor av intervjuer med olika personer i olika intressesfärer som inte ställt just dom frågor jag velat ha svar på och haft åsikter om det. Men faktumet kvarstår, om man tycker att priset 120 000 kronor är för dyrt, eller inte anser att Skiers leverans lever upp till pengarna man lagt in så är det en sak mellan kunden och Skiers. Men visstm sjöälvklart kunde jag ha ställt en del andra frågor. Men huvudsaken jag såg framför mig var att till att börja med förklara vad Skiers är för våra läsare, inte en heltäckande konsumentupplysning och en total genomgång av firmans finanser och personliga kontrakt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skiers Accredited, vad är det för larvigt skämt?
Tillbaka
Topp