Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skiers Accredited, vad är det för larvigt skämt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 1097668" data-attributes="member: 13861"><p>Även du verkar ha hakat upp dig på att jag inte betalade för att åka skidor med Andreas, vilket är otroligt fascinerande. Hur tycker du att det skulle gått till enligt din bok? Självklart fick jag ut några bra pointers för min skidteknik av dom tre timmarna vi åkte ihop, precis som jag lärde mig en del när jag åkte en timme med hans kollega Stefan Olofsson några år tidigare. Kan det anses som en muta? Borde jag inte ha skrivit om dom eftersom jag redan kände dom sedan tidigare? Då är i så fall mitt jobb ganska svårt att utföra enligt dom premisserna. Dom ville visa mig hur Skiers tänker kring skidåkning och skidinstruktion, och att det var det bästa sättet att göra det på.</p><p></p><p>För övrigt så delade jag och Skiers inte kontor när artikeln skrevs, men i en liten by med få bra kontorsplatser är det inte omöjligt att hamna på samma kontor som folk i samma bransch som en själv när man letar nytt. Jag kan också avslöja att jag även delar kontor med Arc'teryx svenska PR-folk och Nordicas säljare. Om jag ville avskärma mig från skidindustrin hade jag fått skaffa kontor i Huså.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 1097668, member: 13861"] Även du verkar ha hakat upp dig på att jag inte betalade för att åka skidor med Andreas, vilket är otroligt fascinerande. Hur tycker du att det skulle gått till enligt din bok? Självklart fick jag ut några bra pointers för min skidteknik av dom tre timmarna vi åkte ihop, precis som jag lärde mig en del när jag åkte en timme med hans kollega Stefan Olofsson några år tidigare. Kan det anses som en muta? Borde jag inte ha skrivit om dom eftersom jag redan kände dom sedan tidigare? Då är i så fall mitt jobb ganska svårt att utföra enligt dom premisserna. Dom ville visa mig hur Skiers tänker kring skidåkning och skidinstruktion, och att det var det bästa sättet att göra det på. För övrigt så delade jag och Skiers inte kontor när artikeln skrevs, men i en liten by med få bra kontorsplatser är det inte omöjligt att hamna på samma kontor som folk i samma bransch som en själv när man letar nytt. Jag kan också avslöja att jag även delar kontor med Arc'teryx svenska PR-folk och Nordicas säljare. Om jag ville avskärma mig från skidindustrin hade jag fått skaffa kontor i Huså. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skiers Accredited, vad är det för larvigt skämt?
Tillbaka
Topp