Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skiers Accredited, vad är det för larvigt skämt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dekadent" data-source="post: 1097747" data-attributes="member: 132445"><p>Jag är faktiskt grymt överraskad att det finns en tillräckligt stor kundkrets med den sortens pengar inom skidåkningen, har uppenbarligen missat någonting/varit för lite kring Stockholm/Åre. Låter ju jätteintressant för de som känner för skidlektioner samt ett bra sätt för skidlärarkompetens att dra in lite pengar. </p><p></p><p>Finns det mer potential här tro? Ser framför mig privat skidfotograf typ. Någon som velat betala för medicinsk kompetens i åkgruppen?</p><p>Känns egentligen lite tråkigt att "golfifiera" skidåkning, men så länge folk har kul så är det ju bra.</p><p></p><p>Har en fråga bara, hur går det rent juridiskt till kring att hålla i skidlektioner i en massa olika system? Om jag vill minnas rätt så är de olika skidsystemen i alperna inte så pigga på att utomstående organisationer bedriver verksamhet i deras system?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dekadent, post: 1097747, member: 132445"] Jag är faktiskt grymt överraskad att det finns en tillräckligt stor kundkrets med den sortens pengar inom skidåkningen, har uppenbarligen missat någonting/varit för lite kring Stockholm/Åre. Låter ju jätteintressant för de som känner för skidlektioner samt ett bra sätt för skidlärarkompetens att dra in lite pengar. Finns det mer potential här tro? Ser framför mig privat skidfotograf typ. Någon som velat betala för medicinsk kompetens i åkgruppen? Känns egentligen lite tråkigt att "golfifiera" skidåkning, men så länge folk har kul så är det ju bra. Har en fråga bara, hur går det rent juridiskt till kring att hålla i skidlektioner i en massa olika system? Om jag vill minnas rätt så är de olika skidsystemen i alperna inte så pigga på att utomstående organisationer bedriver verksamhet i deras system? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skiers Accredited, vad är det för larvigt skämt?
Tillbaka
Topp