Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Skifix Rail Jam #2 2009! OBS: TREDJE APRIL!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ST90" data-source="post: 533105" data-attributes="member: 49616"><p>Imorgon är det alltså dags, jag kommer att vara där ifrån morgon och shapea till allting med hjälp utav traktor. Är det någon som är sugen på att hjälpa till så är det bara att droppa in! Bilder blir det inget av eftersom att det kommer se helt annorlunda ut efter att vi är färdiga, kan iaf säga så här:</p><p></p><p>Setupen är lite ändrad från tidigare, vi kommer bygga om startrampen en aning så den blir brantare samt mer väl-shapeat. </p><p></p><p>Jag och brorsan har just varit och lämnat av ett 6 meter långt PVC-rör som jag hade tänkt försöka få upp som något slags downrör, får se hur det blir. Sen tidigare står ju en 2-rörsrails och en 3-rörsrail där, båda är väl runt 6 meter de också. </p><p></p><p>Kommer bli najs i varje fall!</p><p></p><p>Ses!</p><p></p><p>/Seb</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ST90, post: 533105, member: 49616"] Imorgon är det alltså dags, jag kommer att vara där ifrån morgon och shapea till allting med hjälp utav traktor. Är det någon som är sugen på att hjälpa till så är det bara att droppa in! Bilder blir det inget av eftersom att det kommer se helt annorlunda ut efter att vi är färdiga, kan iaf säga så här: Setupen är lite ändrad från tidigare, vi kommer bygga om startrampen en aning så den blir brantare samt mer väl-shapeat. Jag och brorsan har just varit och lämnat av ett 6 meter långt PVC-rör som jag hade tänkt försöka få upp som något slags downrör, får se hur det blir. Sen tidigare står ju en 2-rörsrails och en 3-rörsrail där, båda är väl runt 6 meter de också. Kommer bli najs i varje fall! Ses! /Seb [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Skifix Rail Jam #2 2009! OBS: TREDJE APRIL!
Tillbaka
Topp