Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Skiing 7 summits - brant och högt - check it!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 362494" data-attributes="member: 40931"><p>Man kan hänga upp sig på teknikaliteter... Eller så kan man se det för vad det egentligen borde vara: Jävligt coolt. Och jag är säker på att den som var nummer två nedför alla seven summits hade en lika intressant resa som ettan..</p><p></p><p>Hursomhelst är det kul att se att han faktiskt kör som en vilde och inte bara typ hasar sig nedför berget med nån form av skidor och kallar det skidåkning..</p><p></p><p>Kom igen nu, ingen som har nån mer brantåkning att dela med er av?</p><p></p><p>Förresten kan jag tipsa om att det finns nya look P18-bindningar från affär med garanti på franska ebay för 158E fraktat...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 362494, member: 40931"] Man kan hänga upp sig på teknikaliteter... Eller så kan man se det för vad det egentligen borde vara: Jävligt coolt. Och jag är säker på att den som var nummer två nedför alla seven summits hade en lika intressant resa som ettan.. Hursomhelst är det kul att se att han faktiskt kör som en vilde och inte bara typ hasar sig nedför berget med nån form av skidor och kallar det skidåkning.. Kom igen nu, ingen som har nån mer brantåkning att dela med er av? Förresten kan jag tipsa om att det finns nya look P18-bindningar från affär med garanti på franska ebay för 158E fraktat... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Skiing 7 summits - brant och högt - check it!
Tillbaka
Topp