Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skiing in Australia.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rodney_piston" data-source="post: 1258598" data-attributes="member: 163608"><p>When they started to discuss the location of the next trip they mentioned New Zealand and Australia. So I googled different locations and I was hoping for NZ. But it wasn't up to me in this case.</p><p></p><p>Just nu bor jag av olika omständigheter längre från Alperna än Australien. I alla fall ca 9 månader om året. När vi flyttade hit våren 2020 så trodde vi att covid snart skulle tillhöra det förflutna och att vi skulle kunna åka till Japan några ggr om året. Jag har träffat lite lokala brädåkare. De har rejäl abstinens nu och har just kommit tillbaks från en tripp till Gadauri. </p><p></p><p>Jag tänkte passa på att testa lite nytt. Öka på flygskamskontot lite. Lovar att ta tåget till Arlberg och Zillertal när jag kommer hem!</p><p></p><p>Tack för tipsen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rodney_piston, post: 1258598, member: 163608"] When they started to discuss the location of the next trip they mentioned New Zealand and Australia. So I googled different locations and I was hoping for NZ. But it wasn't up to me in this case. Just nu bor jag av olika omständigheter längre från Alperna än Australien. I alla fall ca 9 månader om året. När vi flyttade hit våren 2020 så trodde vi att covid snart skulle tillhöra det förflutna och att vi skulle kunna åka till Japan några ggr om året. Jag har träffat lite lokala brädåkare. De har rejäl abstinens nu och har just kommit tillbaks från en tripp till Gadauri. Jag tänkte passa på att testa lite nytt. Öka på flygskamskontot lite. Lovar att ta tåget till Arlberg och Zillertal när jag kommer hem! Tack för tipsen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skiing in Australia.
Tillbaka
Topp