Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har också hittat dit. Ställde en fråga vad som skiller early release mot 2015 versionen, men inte fått något svar än.Larryz sa:Köpte en TRS HP från warehouse-one.de för 499€ förra veckan och tror det finns fler kvar. Det är en "early release" som släpptes tidigt i år så jag vet inte om det räknas som årets el förra säsongs modell.
Låter kanon. Har du hunnit testa brädan?Larryz sa:Frakten gick på 10€ och då var det leverans till dörren med DB Schenker. Tror jag beställde en torsdag och fick brädan på tisdag kväll så väldigt billigt, snabbt och smidigt.

Skönt att höra. Jag och några kompisar ska till Trysil Fre-Sön. Rapporten säger att det kom 57 cm i helgen och att mer är på väg. Jag kan inte vänta längreLarryz sa:Japp min bräda ser precis så ut i grafiken och stålkanten går (väll?) aldrig helt runt på en Lib Tech bräda.
Jag åkte på min TRS HP förra veckan i väldigt varierande förhållanden och blev sjukt nöjd. Känns som man har hittat den perfekta all mtn brädan, i alla fall för min smak och åkstil.
Helt riktigt Libtechs kanter är inte wraparound, tydligen så man gjorde i snowboardens barndom men det var faktiskt före min tid. Lib påstår att fördelen är att brädan blir lättare att laga. Men jag håller med er, jag fördrar också att den går runt...känns som en bra kofångare...FGoldwin sa:Skönt att höra. Jag och några kompisar ska till Trysil Fre-Sön. Rapporten säger att det kom 57 cm i helgen och att mer är på väg. Jag kan inte vänta längreLarryz sa:Japp min bräda ser precis så ut i grafiken och stålkanten går (väll?) aldrig helt runt på en Lib Tech bräda.
Jag åkte på min TRS HP förra veckan i väldigt varierande förhållanden och blev sjukt nöjd. Känns som man har hittat den perfekta all mtn brädan, i alla fall för min smak och åkstil.![]()