Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skillnad mellan core- och boot-center?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChrisW" data-source="post: 121918" data-attributes="member: 41733"><p>førsøk hitta en bindning med slide-system. det har jag på mina. funkar skitbra. aldrig haft några problem. var i stryn å kjørde i slutet av juli. dær ær slide-systemet oslagbart. vi kjørde ofta långa åk på morgonen så hade jag dom nærmare boot center. sen runt lunch så vart det park før resten av dagen. då kørde jag næstan helt centrerat.</p><p>om du inte vill ha eller inte hittar några bindningar med sånt system så kør dom ganska centrerat då. 2 - 3cm bakom core center typ. lång tail ger mjuka landningar och du slipper å få knyck framåt. </p><p></p><p>jag tycker inte du ska lægga nån større energi på att tro att dom e bra i offpist. det e dom inte. dom hør hemma i pist å park. dom e skitroliga att hoppa med.</p><p></p><p>ha det bra</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChrisW, post: 121918, member: 41733"] førsøk hitta en bindning med slide-system. det har jag på mina. funkar skitbra. aldrig haft några problem. var i stryn å kjørde i slutet av juli. dær ær slide-systemet oslagbart. vi kjørde ofta långa åk på morgonen så hade jag dom nærmare boot center. sen runt lunch så vart det park før resten av dagen. då kørde jag næstan helt centrerat. om du inte vill ha eller inte hittar några bindningar med sånt system så kør dom ganska centrerat då. 2 - 3cm bakom core center typ. lång tail ger mjuka landningar och du slipper å få knyck framåt. jag tycker inte du ska lægga nån større energi på att tro att dom e bra i offpist. det e dom inte. dom hør hemma i pist å park. dom e skitroliga att hoppa med. ha det bra [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skillnad mellan core- och boot-center?
Tillbaka
Topp