Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Skillnad mellan dessa brädmärken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Niiiicke" data-source="post: 332652" data-attributes="member: 75222"><p>Håller på att spana lite mellan olika brädmärken och tänkte höra om era åsikter. Är 1.95 lång, väger förhoppningsvis 90 kg till vintern och åker bara pist och offpist. Älskar brant åkning, gärna uppåt 40 grader så brädan ska vara smidig samt så har jag stora fötter dvs. srl 45.</p><p></p><p>Fick tips på dessa märken men undrar om det är någon skillnad mellan märkena i sig och om något märket är kända för att ha bättre brädor än andra. Märkerna är Glissade, Gnu, LIB, Never summer, Smokym (Hittar inte hemsidan). Och hur är dessa märken i jämförelse med burton. Har ni fler tips tips så släng gärna fram dem. Sen undrar jag om ni har förslag på riktigt breda 100% offpistbrädor eller om nämnda brädmärken går under den kategorin också? Sen när det gäller bindningar, är det bäst att köpa samma märke på brädan och bindningarna eller vilket märke gör de bästa bindningarna? Och vilka gör de bästa bootsen?</p><p></p><p>Jag hade inte fler frågor...haha. Hoppas ni har tålamod och tid att hjälpa mig!</p><p></p><p>Mer puder och offpist åt folket även om jag önskar mer vind, vågor och windsurfing åt folket i dagens datum! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Niiiicke, post: 332652, member: 75222"] Håller på att spana lite mellan olika brädmärken och tänkte höra om era åsikter. Är 1.95 lång, väger förhoppningsvis 90 kg till vintern och åker bara pist och offpist. Älskar brant åkning, gärna uppåt 40 grader så brädan ska vara smidig samt så har jag stora fötter dvs. srl 45. Fick tips på dessa märken men undrar om det är någon skillnad mellan märkena i sig och om något märket är kända för att ha bättre brädor än andra. Märkerna är Glissade, Gnu, LIB, Never summer, Smokym (Hittar inte hemsidan). Och hur är dessa märken i jämförelse med burton. Har ni fler tips tips så släng gärna fram dem. Sen undrar jag om ni har förslag på riktigt breda 100% offpistbrädor eller om nämnda brädmärken går under den kategorin också? Sen när det gäller bindningar, är det bäst att köpa samma märke på brädan och bindningarna eller vilket märke gör de bästa bindningarna? Och vilka gör de bästa bootsen? Jag hade inte fler frågor...haha. Hoppas ni har tålamod och tid att hjälpa mig! Mer puder och offpist åt folket även om jag önskar mer vind, vågor och windsurfing åt folket i dagens datum! :-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Skillnad mellan dessa brädmärken?
Tillbaka
Topp