Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
skillnad på dagens och gårdagens pjäxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jenvmo" data-source="post: 1033708" data-attributes="member: 146595"><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=125711" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/n/e00646986ce2700430f08c36bbe9cd6f.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p><p>Har ett parrossignol från1995 som är så makalöst sköna på. De är åkta med sammalngt tre veckor, och inte använda efter 1997</p><p>Skall nu åka skidor igen för första gången sedan dess. Har åkt en dag i vinter med hyrd utsrustning och konstaterade att minagamla trotjänare var tio gånger skönare är de jag hyrde.</p><p>Visst måste de kunna hänga med etttag till? De är ju fortfarande snygga <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /> och knappast sönderåkta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jenvmo, post: 1033708, member: 146595"] [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=125711][img]https://www.freeride.se/img/photo/n/e00646986ce2700430f08c36bbe9cd6f.jpg[/img][/url] Har ett parrossignol från1995 som är så makalöst sköna på. De är åkta med sammalngt tre veckor, och inte använda efter 1997 Skall nu åka skidor igen för första gången sedan dess. Har åkt en dag i vinter med hyrd utsrustning och konstaterade att minagamla trotjänare var tio gånger skönare är de jag hyrde. Visst måste de kunna hänga med etttag till? De är ju fortfarande snygga :-) och knappast sönderåkta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
skillnad på dagens och gårdagens pjäxor?
Tillbaka
Topp