Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skillnad på Shiro och Kuro?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarkusO" data-source="post: 952524" data-attributes="member: 13390"><p>Kort kan jag vi börja med att konstatera att det är samma grundbygge i Kuro och Shiro (och Gotama), precis som att Mantra och Katana hör ihop.</p><p></p><p>Samma grundkänsla alltså. Rent geometriskt också väldigt lika. </p><p></p><p>Jag har åkt på båda skidorna. Mycket på Kuro, men inte tillräckligt på Shiro för att ge ett komplett svar. Min känsla så här långt är att de mycket riktigt känns ganska lika, om vi bortser från de uppenbara skillnaderna i mått. Möjligtvis är Shiron lite bitigare i bygget?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarkusO, post: 952524, member: 13390"] Kort kan jag vi börja med att konstatera att det är samma grundbygge i Kuro och Shiro (och Gotama), precis som att Mantra och Katana hör ihop. Samma grundkänsla alltså. Rent geometriskt också väldigt lika. Jag har åkt på båda skidorna. Mycket på Kuro, men inte tillräckligt på Shiro för att ge ett komplett svar. Min känsla så här långt är att de mycket riktigt känns ganska lika, om vi bortser från de uppenbara skillnaderna i mått. Möjligtvis är Shiron lite bitigare i bygget? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skillnad på Shiro och Kuro?
Tillbaka
Topp