Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skillnad på Super S7.117 och S7.117
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sjolund" data-source="post: 794978" data-attributes="member: 39234"><p>Hur mycket kan man variera längden på sulan med en STH16? Det låter ju riktigt trevligt med en relativt lätt och schysst bindning som tål att åkas ordentligt, men om man byter pjäxor och sen inte kan komma på skidorna, känns det lite som en liten nackdel (är på väg att göra bytet under kommande säsong). Dessutom vill man ju kunna byta runt lite i kompiskretsen och alla har inte dvärgfötter</p><p></p><p>Dessutom tänkte jag fråga om det är någon som har testat S7.188 för 2011, den verkar vara 5mm smalare än 2010-modellen - är det något annat som skiljer?</p><p>Funderar att byta/ha som komplement till ett par Black Crows Navis 186 och jag undrar om det är rätt beslut - eller om man skulle gå på något ännu bredare för de dagar då snön blir lite djupare. Någon som har testat bägge och kan komma med kommentarer?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sjolund, post: 794978, member: 39234"] Hur mycket kan man variera längden på sulan med en STH16? Det låter ju riktigt trevligt med en relativt lätt och schysst bindning som tål att åkas ordentligt, men om man byter pjäxor och sen inte kan komma på skidorna, känns det lite som en liten nackdel (är på väg att göra bytet under kommande säsong). Dessutom vill man ju kunna byta runt lite i kompiskretsen och alla har inte dvärgfötter Dessutom tänkte jag fråga om det är någon som har testat S7.188 för 2011, den verkar vara 5mm smalare än 2010-modellen - är det något annat som skiljer? Funderar att byta/ha som komplement till ett par Black Crows Navis 186 och jag undrar om det är rätt beslut - eller om man skulle gå på något ännu bredare för de dagar då snön blir lite djupare. Någon som har testat bägge och kan komma med kommentarer? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skillnad på Super S7.117 och S7.117
Tillbaka
Topp