Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skillnad på Super S7.117 och S7.117
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sjolund" data-source="post: 796147" data-attributes="member: 39234"><p>120 kan jag köpa på 195, jag var nog snarare väldigt nyfiken på 188, om de har gått ned till 110, eller om det var någon på skidbutiken.com som hade fått det om bakfoten... Kanske är lite tidigt att spekulera i nu innan skidorna finns i lager på butikerna, men jag tänkte att någon kanske hade fått möjligheten att klämma lite på de här modellerna redan.</p><p></p><p>S7:an har varit fascinerande sen den kom och det skulle vara intressant att prova om rockern ger så pass mycket extraflyt att man får en märkbart bättre surfkänsla än med Navisen. Vilket som, är det kanske inte en 115-skida jag ska satsa på om jag vill ha något för djupare puder än mina andra klarar. Med beskedliga 65-70 kilo är det nästan så att jag funderar på något lite kortare än 190 och istället bredare än 115mm för de dagarna med riktigt djup snö: Kanske boomerang, Line 130, Kuro eller något sådant... </p><p></p><p>Blir nog så att jag får kolla på S7 lite när man åker in till stora staden för att hitta sig ett par pjäxor, när de har kommit in för säsongen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sjolund, post: 796147, member: 39234"] 120 kan jag köpa på 195, jag var nog snarare väldigt nyfiken på 188, om de har gått ned till 110, eller om det var någon på skidbutiken.com som hade fått det om bakfoten... Kanske är lite tidigt att spekulera i nu innan skidorna finns i lager på butikerna, men jag tänkte att någon kanske hade fått möjligheten att klämma lite på de här modellerna redan. S7:an har varit fascinerande sen den kom och det skulle vara intressant att prova om rockern ger så pass mycket extraflyt att man får en märkbart bättre surfkänsla än med Navisen. Vilket som, är det kanske inte en 115-skida jag ska satsa på om jag vill ha något för djupare puder än mina andra klarar. Med beskedliga 65-70 kilo är det nästan så att jag funderar på något lite kortare än 190 och istället bredare än 115mm för de dagarna med riktigt djup snö: Kanske boomerang, Line 130, Kuro eller något sådant... Blir nog så att jag får kolla på S7 lite när man åker in till stora staden för att hitta sig ett par pjäxor, när de har kommit in för säsongen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skillnad på Super S7.117 och S7.117
Tillbaka
Topp