Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skillnad på tjej och kill skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eevez" data-source="post: 210763" data-attributes="member: 55271"><p>men har jag sagt att de är gjorda för att åka med mer bakåt vikt? nej, de har jag inte, jag har bara berättat vad snubben på Alpint sa.</p><p></p><p>"Tror att dom åker skiten av dig Eevez och att dom vet vad dom gör när dom åker." </p><p>Vad fan menar du me det här? Klart att dom vet att dom åker skidor när som åker skidor, för att veta det behöver man ju inte så högt IQ. </p><p>Om nu Ashley Michelle Grete Sarah å alla de tjejorma har plockat fram deras skidor är det väl jättebra. Jag tror inte heller att de åker med feting-bakåt vikt. </p><p>Åker skiten av mig? vad har det med saken att göra? Klart att de är bättre än mig. Men de är ju inte skitgrymma. Michelle kunde inte ens corka sin 5a när hon blev pro i K2s team. Sen tror jag inte att du har en aning om hur bra jag åker skidor</p><p></p><p>Tjejers vader är inte större än killars. Muskelfästet sitter längre ner och uppfattas kanske som större.</p><p></p><p>Hejdå</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eevez, post: 210763, member: 55271"] men har jag sagt att de är gjorda för att åka med mer bakåt vikt? nej, de har jag inte, jag har bara berättat vad snubben på Alpint sa. "Tror att dom åker skiten av dig Eevez och att dom vet vad dom gör när dom åker." Vad fan menar du me det här? Klart att dom vet att dom åker skidor när som åker skidor, för att veta det behöver man ju inte så högt IQ. Om nu Ashley Michelle Grete Sarah å alla de tjejorma har plockat fram deras skidor är det väl jättebra. Jag tror inte heller att de åker med feting-bakåt vikt. Åker skiten av mig? vad har det med saken att göra? Klart att de är bättre än mig. Men de är ju inte skitgrymma. Michelle kunde inte ens corka sin 5a när hon blev pro i K2s team. Sen tror jag inte att du har en aning om hur bra jag åker skidor Tjejers vader är inte större än killars. Muskelfästet sitter längre ner och uppfattas kanske som större. Hejdå [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skillnad på tjej och kill skidor?
Tillbaka
Topp