Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skillnad på tjej och kill skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 210776"><p>Jaså Eevez det är alltså att deras vader inte är större än killars?? Har jobbat i sportbutik, i renodlad skidbutik. Ska jobba på skidbutik i vinter igen. Är helt klart så att tjejer har betydligt större vader än en kille med samma skostorlek. I hur kan jag veta det då? Jo jag har sålt pjäxor till en hel del tjejer och har fått modifierat pjäxor så att dom passar på tjejens fot som skulle ha dom. Och hyrt ut ett tusentals pjäxor till tjejer och det är samma där att man måste fixa ordning de flesta pjäxor.</p><p></p><p>Ja det var kanske inte så smart av mig att dömma ut dig. Men jag blir så less på alla som "tror" att dom vet eller har "hört" nåt som stämmer och skriver sånt utan att kolla upp fakta. </p><p></p><p></p><p></p><p>Vem pratade du med på Alpint då? Så skall jag prata med han i kväll så skall vi allt lösa detta.</p><p></p><p></p><p>Men kontentan är iaf att du påstår att tjejer åker med mer bakvikt utan att veta en sån sak eller hur??</p><p></p><p>//Hasse</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 210776"] Jaså Eevez det är alltså att deras vader inte är större än killars?? Har jobbat i sportbutik, i renodlad skidbutik. Ska jobba på skidbutik i vinter igen. Är helt klart så att tjejer har betydligt större vader än en kille med samma skostorlek. I hur kan jag veta det då? Jo jag har sålt pjäxor till en hel del tjejer och har fått modifierat pjäxor så att dom passar på tjejens fot som skulle ha dom. Och hyrt ut ett tusentals pjäxor till tjejer och det är samma där att man måste fixa ordning de flesta pjäxor. Ja det var kanske inte så smart av mig att dömma ut dig. Men jag blir så less på alla som "tror" att dom vet eller har "hört" nåt som stämmer och skriver sånt utan att kolla upp fakta. Vem pratade du med på Alpint då? Så skall jag prata med han i kväll så skall vi allt lösa detta. Men kontentan är iaf att du påstår att tjejer åker med mer bakvikt utan att veta en sån sak eller hur?? //Hasse [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skillnad på tjej och kill skidor?
Tillbaka
Topp