Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skillnad på tjej och kill skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eevez" data-source="post: 210784" data-attributes="member: 55271"><p>Men Hasse, </p><p>nu har jag sagt typ 3 gånger att det var killen på Alpint som sa att tjejer står mer bakåtlutat när de åker skidor!Hur många gånger ska jag behöva upprepa det?</p><p>1 det var killen på Alpint som sa att tjejer står mer bakåtlutat när de åker skidor!</p><p>2 det var killen på Alpint som sa att tjejer står mer bakåtlutat när de åker skidor!</p><p>3 det var killen på Alpint som sa att tjejer står mer bakåtlutat när de åker skidor!</p><p>4 det var killen på Alpint som sa att tjejer står mer bakåtlutat när de åker skidor!</p><p>5 det var killen på Alpint som sa att tjejer står mer bakåtlutat när de åker skidor!</p><p></p><p>så, nu hoppas jag att du förstår.</p><p></p><p>Det låter jävligt nice att du har jobbt me skis så länge, men det är ju inte mitt prolem att du inte samtycker me killen på Alpint. Jag kommer faktiskt inte ihåg vad han heter, försälare brukar ju inte presentera sig faktiskt. </p><p></p><p>Jamen titta så mkt fakta jag har om hur BRA tjejorna är på att åka skidor, jag flummar inte bara runt med mina egna åsikter. även om du råkar se mig som en liten arg 17åring.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eevez, post: 210784, member: 55271"] Men Hasse, nu har jag sagt typ 3 gånger att det var killen på Alpint som sa att tjejer står mer bakåtlutat när de åker skidor!Hur många gånger ska jag behöva upprepa det? 1 det var killen på Alpint som sa att tjejer står mer bakåtlutat när de åker skidor! 2 det var killen på Alpint som sa att tjejer står mer bakåtlutat när de åker skidor! 3 det var killen på Alpint som sa att tjejer står mer bakåtlutat när de åker skidor! 4 det var killen på Alpint som sa att tjejer står mer bakåtlutat när de åker skidor! 5 det var killen på Alpint som sa att tjejer står mer bakåtlutat när de åker skidor! så, nu hoppas jag att du förstår. Det låter jävligt nice att du har jobbt me skis så länge, men det är ju inte mitt prolem att du inte samtycker me killen på Alpint. Jag kommer faktiskt inte ihåg vad han heter, försälare brukar ju inte presentera sig faktiskt. Jamen titta så mkt fakta jag har om hur BRA tjejorna är på att åka skidor, jag flummar inte bara runt med mina egna åsikter. även om du råkar se mig som en liten arg 17åring. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skillnad på tjej och kill skidor?
Tillbaka
Topp