Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skillnad?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Josefine-LTR" data-source="post: 120336" data-attributes="member: 52013"><p>Haha! Sjukt roligt inlägg. Man borde prata mer om godis, det känns grymt angeläget faktiskt. Borde finnas en speciell sida för det.</p><p></p><p>Tycker personligen bättre om plopp än center. Gillar inte cholkaden i center. </p><p>Kan bero lite på att plopp låter gulligare. Man vet ju inte hur mycket man styrs av själva varumärket. Man är mer lojal till ett märke som man köpt sen man var liten.</p><p></p><p>Pucko kommer finnas i mitt hjärta alltid. Oavsett vart fabriken flyttas.</p><p>Är dock lite ledsen att dom ökat chokladen i literförpackningarna. Inte för att jag inte gillar choklad, men det är fan ett vågspel att lattja med puckosmaken sådär. Det borde man inte kunna göra ostraffat, lika heligt som Mer.</p><p>Tycker inte den blir godare med mer choklad, smakar mer cacao bara....</p><p>.... Var det danskarnas ide eller?! Ta tillbaka fabriken!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Josefine-LTR, post: 120336, member: 52013"] Haha! Sjukt roligt inlägg. Man borde prata mer om godis, det känns grymt angeläget faktiskt. Borde finnas en speciell sida för det. Tycker personligen bättre om plopp än center. Gillar inte cholkaden i center. Kan bero lite på att plopp låter gulligare. Man vet ju inte hur mycket man styrs av själva varumärket. Man är mer lojal till ett märke som man köpt sen man var liten. Pucko kommer finnas i mitt hjärta alltid. Oavsett vart fabriken flyttas. Är dock lite ledsen att dom ökat chokladen i literförpackningarna. Inte för att jag inte gillar choklad, men det är fan ett vågspel att lattja med puckosmaken sådär. Det borde man inte kunna göra ostraffat, lika heligt som Mer. Tycker inte den blir godare med mer choklad, smakar mer cacao bara.... .... Var det danskarnas ide eller?! Ta tillbaka fabriken!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skillnad?
Tillbaka
Topp