Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skillnad?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zep" data-source="post: 120344" data-attributes="member: 31902"><p>google gör att människor INTE lever i ovisshet!</p><p>alltså blir the mysterys of life besvarade!</p><p>denna fråga tillhör den kategorin, som bör hållas grubblande i min point of wiew. varför? </p><p>därför att nu kan man inte skriva helmystiska texter om det hela.</p><p>BEVIS. tänk om dylan hade haft google... genom att skriva "roads a man must walk down + how many" hade en alla tiders kanonbra låt aldrig tagit form. bara för att en askass schweizisk sida i purpurfärgad (som iofs är en heltuff färg) times new roman, hade just det svaret.</p><p>men genom att skriva en låt om en klurig fråga, precis som Zimmerman själv gjorde, har jag kommit fram till att någon av konfektyrerna innehåller mer nöt än den andra. vilken av dom det är vill jag inte veta och kommer därför leva i ovisshet. </p><p></p><p>om ni inte vet vem dylan är kan ni kolla i googles bildsökning!</p><p></p><p></p><p>rock on!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zep, post: 120344, member: 31902"] google gör att människor INTE lever i ovisshet! alltså blir the mysterys of life besvarade! denna fråga tillhör den kategorin, som bör hållas grubblande i min point of wiew. varför? därför att nu kan man inte skriva helmystiska texter om det hela. BEVIS. tänk om dylan hade haft google... genom att skriva "roads a man must walk down + how many" hade en alla tiders kanonbra låt aldrig tagit form. bara för att en askass schweizisk sida i purpurfärgad (som iofs är en heltuff färg) times new roman, hade just det svaret. men genom att skriva en låt om en klurig fråga, precis som Zimmerman själv gjorde, har jag kommit fram till att någon av konfektyrerna innehåller mer nöt än den andra. vilken av dom det är vill jag inte veta och kommer därför leva i ovisshet. om ni inte vet vem dylan är kan ni kolla i googles bildsökning! rock on! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skillnad?
Tillbaka
Topp