Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skillnaden Legend Sultan 85 och Mythic Rider?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Whonz" data-source="post: 603179" data-attributes="member: 93000"><p>Skillnaden förutom vad som redan nämns så är de titanium kant på mythic rider och de är därför den kostar mer.</p><p>Jag köpte själv en mythic tog första turen idag i åre och jag älskar dom jag är väl medelåkare och jag känner att att jag har fäste över allt och dom bär så bra dom kan göra utan att bli för klumpiga perfekt all mountain (Y)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Whonz, post: 603179, member: 93000"] Skillnaden förutom vad som redan nämns så är de titanium kant på mythic rider och de är därför den kostar mer. Jag köpte själv en mythic tog första turen idag i åre och jag älskar dom jag är väl medelåkare och jag känner att att jag har fäste över allt och dom bär så bra dom kan göra utan att bli för klumpiga perfekt all mountain (Y) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skillnaden Legend Sultan 85 och Mythic Rider?
Tillbaka
Topp