Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
SkiLogik Rock Star
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Knuta" data-source="post: 988880" data-attributes="member: 124020"><p>Lånar en gammal tråd här.</p><p>Mina gobitar var ute och luftades förra helgen och ser nu ut såhär:</p><p> </p><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=119921" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/normal/a56a0bb7d4f6cd374a99666a000b1be2.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p><p></p><p></p><p>Funkar det att laga med tex loctite eller behöver jag göra något annat? Fukt + Trä känns ju inte helt 100.</p><p>Mvh</p><p>Simon</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Knuta, post: 988880, member: 124020"] Lånar en gammal tråd här. Mina gobitar var ute och luftades förra helgen och ser nu ut såhär: [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=119921][img]https://www.freeride.se/img/photo/normal/a56a0bb7d4f6cd374a99666a000b1be2.jpg[/img][/url] Funkar det att laga med tex loctite eller behöver jag göra något annat? Fukt + Trä känns ju inte helt 100. Mvh Simon [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
SkiLogik Rock Star
Tillbaka
Topp