Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
skimboard tips
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="solfiluren" data-source="post: 549414" data-attributes="member: 88772"><p>zup? du har surfvax för att få bättre fäste på brädan, jag naväden mig i början av stearin från ett värme ljus, funkade hur bra som helst.</p><p></p><p>det finns i princip två olika sorters skim, flatland och nåt med wave, flatland kör jag då man kör där det är väldigt lite vatten, bara nån centimeter och sen wave så kör du ut på vågor och typ vänder och sånt och dom wave brädorna är oftast något större medans flatland är mindre..</p><p></p><p>jag har en rail av ett par pvc rör som funkar hur bra som helst men ett hopp eller en flayout har jag aldrig byggt men det kommer säkert funka, lycka till J.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="solfiluren, post: 549414, member: 88772"] zup? du har surfvax för att få bättre fäste på brädan, jag naväden mig i början av stearin från ett värme ljus, funkade hur bra som helst. det finns i princip två olika sorters skim, flatland och nåt med wave, flatland kör jag då man kör där det är väldigt lite vatten, bara nån centimeter och sen wave så kör du ut på vågor och typ vänder och sånt och dom wave brädorna är oftast något större medans flatland är mindre.. jag har en rail av ett par pvc rör som funkar hur bra som helst men ett hopp eller en flayout har jag aldrig byggt men det kommer säkert funka, lycka till J. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
skimboard tips
Tillbaka
Topp