Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skinn pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 28913" data-attributes="member: 13863"><p>Det finns faktiskt en riktigt stor fördel med skinnpjäxor (utan omfattande plastförstärkning...). Detta upptäckte jag för några år sedan när jag var på väg att rasa ut för en klippa i Riksgränsen!</p><p></p><p>Jag hade tagit av mig skidorna, gick ut på berghällen och skulle lixom bara titta ut över kanten för att kolla läget. Det visade sig vara snorhalt och eftersom mina stabila plastpjäxor effektiv hindrade allt aktivt balansarbete med fotleden stöp jag brutalt och fick krypande ta mig till det räddande snäfältet. Detta hade aldrig hänt med ett par läderskor!</p><p></p><p>That´s all kids! / MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 28913, member: 13863"] Det finns faktiskt en riktigt stor fördel med skinnpjäxor (utan omfattande plastförstärkning...). Detta upptäckte jag för några år sedan när jag var på väg att rasa ut för en klippa i Riksgränsen! Jag hade tagit av mig skidorna, gick ut på berghällen och skulle lixom bara titta ut över kanten för att kolla läget. Det visade sig vara snorhalt och eftersom mina stabila plastpjäxor effektiv hindrade allt aktivt balansarbete med fotleden stöp jag brutalt och fick krypande ta mig till det räddande snäfältet. Detta hade aldrig hänt med ett par läderskor! That´s all kids! / MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skinn pjäxor
Tillbaka
Topp