Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
SkiPass-bussen i sälen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="The_Searcher" data-source="post: 261219" data-attributes="member: 68813"><p>Jo tack jag brukar se de kamerorna varje dag, men sånt säger mig inte direkt mycket, bara att det finns snö i backen...</p><p>Måste ju veta från folk som varit där, hur allt ser ut och så!</p><p>Vill att det ska vara som om en snöbomb har ägt rum däruppe, a la Mr Bean style!</p><p>Kör bussen fram till backen eller i närheten?</p><p>Har ju inte varit i sälen förut så jag vet ju inte!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Searcher, post: 261219, member: 68813"] Jo tack jag brukar se de kamerorna varje dag, men sånt säger mig inte direkt mycket, bara att det finns snö i backen... Måste ju veta från folk som varit där, hur allt ser ut och så! Vill att det ska vara som om en snöbomb har ägt rum däruppe, a la Mr Bean style! Kör bussen fram till backen eller i närheten? Har ju inte varit i sälen förut så jag vet ju inte! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
SkiPass-bussen i sälen
Tillbaka
Topp