Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Skistar, boende.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kula82" data-source="post: 804939" data-attributes="member: 97790"><p>Jag bodde på kläppen 2 säsonger förut, riktigt roligt det första året då vi bara var 17 st som bodde där. blev ett bra tajt gäng. men de senare säsongerna har det bott runt 45 st där totalt skulle jag tro. svårt att få sömn vissa nätter har jag hört. att pendla till Duved klommer inte vara något problem. bussen går och du kommer inte vara ensam att jobba i duved så någon kommer att ha bil. Staff är utseendemässigt ett mentalsjukhus med korridorer och dörrar. Jag skulle satsa på kläppen då det inte bor så himla många skistaranställda på staff. </p><p>Jag har bott på Panget också det var jäkligt sjysst med tanke på att jag inte hade bil och det är det boendet som e närmast byn. tyvärr ska det inte vara personalboende längre tror jag. dom har rivit ur allt där iaf. (kanske kläppen får ännu flera inneboende).</p><p>min första säsong bodde jag på torpet, där delar man på lägenheter typ 3-4 personer. grymt bra om man kommer överens med sin inneboende. kom ihåg att skruva loss dörrklockan bara.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kula82, post: 804939, member: 97790"] Jag bodde på kläppen 2 säsonger förut, riktigt roligt det första året då vi bara var 17 st som bodde där. blev ett bra tajt gäng. men de senare säsongerna har det bott runt 45 st där totalt skulle jag tro. svårt att få sömn vissa nätter har jag hört. att pendla till Duved klommer inte vara något problem. bussen går och du kommer inte vara ensam att jobba i duved så någon kommer att ha bil. Staff är utseendemässigt ett mentalsjukhus med korridorer och dörrar. Jag skulle satsa på kläppen då det inte bor så himla många skistaranställda på staff. Jag har bott på Panget också det var jäkligt sjysst med tanke på att jag inte hade bil och det är det boendet som e närmast byn. tyvärr ska det inte vara personalboende längre tror jag. dom har rivit ur allt där iaf. (kanske kläppen får ännu flera inneboende). min första säsong bodde jag på torpet, där delar man på lägenheter typ 3-4 personer. grymt bra om man kommer överens med sin inneboende. kom ihåg att skruva loss dörrklockan bara. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Skistar, boende.
Tillbaka
Topp