Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wille1504" data-source="post: 1277737" data-attributes="member: 156543"><p>Okej, jag omformulerar mig. Ser du något positivt med att ha ett liftkortskrav?</p><p></p><p>Personligen så är det kortsiktigt positivt som aktieägare, men jag blir också fundersam över strategin när jag hörde hur upprörda några i stugan blev när de hörde om det i Vemdalen vecka 8. Vi, tre familjer, bokar privat så på så vis påverkar det inte oss. Exempelvis min mamma har dåliga knän och brukar bara åka utför en av dagarna så hon tyckte det var förkastligt. Som konsument finns det absolut noll fördelar med det.</p><p></p><p>Skulle vi inte ha möjlighet att hyra den stugan vi hyrt senaste typ fem åren tror jag inte de väljer någon skistar-destination, så det är ju inte så bra för SkiStar.</p><p></p><p>Det har skrivits ganska mycket om SkiStar den här vintern och man får nästan intrycket av att bägaren håller på att rinna över, så det vore nog klokt av dem att ta det lite lugnare med förändringararna nu när vi dessutom är på väg in i en lågkonjunktur.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wille1504, post: 1277737, member: 156543"] Okej, jag omformulerar mig. Ser du något positivt med att ha ett liftkortskrav? Personligen så är det kortsiktigt positivt som aktieägare, men jag blir också fundersam över strategin när jag hörde hur upprörda några i stugan blev när de hörde om det i Vemdalen vecka 8. Vi, tre familjer, bokar privat så på så vis påverkar det inte oss. Exempelvis min mamma har dåliga knän och brukar bara åka utför en av dagarna så hon tyckte det var förkastligt. Som konsument finns det absolut noll fördelar med det. Skulle vi inte ha möjlighet att hyra den stugan vi hyrt senaste typ fem åren tror jag inte de väljer någon skistar-destination, så det är ju inte så bra för SkiStar. Det har skrivits ganska mycket om SkiStar den här vintern och man får nästan intrycket av att bägaren håller på att rinna över, så det vore nog klokt av dem att ta det lite lugnare med förändringararna nu när vi dessutom är på väg in i en lågkonjunktur. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Tillbaka
Topp