Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sivbertil" data-source="post: 1277850" data-attributes="member: 161988"><p>Har känt mig dåligt behandlad av skistar flera gånger och spydde galla. Tror inte att det tillför något att gå in på det sakliga. Argumenten ligger redan på bordet. Hoppas på en rättslig prövning men ser inte bara negativt på utvecklingen. Bra att tänka nytt. Har haft både bra och dåliga veckor i Vemdalen och Åre men nu ser jag fram emot alperna kommande säsonger. Hade en exemplarisk säsong i Saalbach för ca 25 år sedan med snöfall varvat med strålande sol hela säsongen. Kan inte förvänta mig att det blir lika bra när vi återvänder men ska bli kul. Speciellt för barnen som är van med lite bistrare förhållanden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sivbertil, post: 1277850, member: 161988"] Har känt mig dåligt behandlad av skistar flera gånger och spydde galla. Tror inte att det tillför något att gå in på det sakliga. Argumenten ligger redan på bordet. Hoppas på en rättslig prövning men ser inte bara negativt på utvecklingen. Bra att tänka nytt. Har haft både bra och dåliga veckor i Vemdalen och Åre men nu ser jag fram emot alperna kommande säsonger. Hade en exemplarisk säsong i Saalbach för ca 25 år sedan med snöfall varvat med strålande sol hela säsongen. Kan inte förvänta mig att det blir lika bra när vi återvänder men ska bli kul. Speciellt för barnen som är van med lite bistrare förhållanden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Tillbaka
Topp