Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 183983" data-source="post: 1278587"><p>Får väl bli grupp fyra då. Kund emellanåt, men väldigt illojal. Vänder kappan efter vinden.</p><p></p><p>För att tala klarspråk.</p><p>Inte varit Skistarkund på ca 3-4 år. Det beror primärt på priset på säsongskortet. Jag tycker priset blir för högt när öppningsdatumen på senare år varit ganska sent. Mycket p.g.a vädret så klart men min bild är affärsmässiga beslut spelat in när man öppnat. Man hade kunnat öppnat tidigare rent skidåkningsmässigt så att säga. Inte riktigt rimligt att ha samma pris på säsongskortet om man öppnar 1 nov som lucia. Blir liksom nästan 45 tänkbara skiddagar mindre. Hur det blir 23/24 återstår att se men lyckas de få i gång nån dragbana i början av november så är det nog troligt att man slår till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 183983, post: 1278587"] Får väl bli grupp fyra då. Kund emellanåt, men väldigt illojal. Vänder kappan efter vinden. För att tala klarspråk. Inte varit Skistarkund på ca 3-4 år. Det beror primärt på priset på säsongskortet. Jag tycker priset blir för högt när öppningsdatumen på senare år varit ganska sent. Mycket p.g.a vädret så klart men min bild är affärsmässiga beslut spelat in när man öppnat. Man hade kunnat öppnat tidigare rent skidåkningsmässigt så att säga. Inte riktigt rimligt att ha samma pris på säsongskortet om man öppnar 1 nov som lucia. Blir liksom nästan 45 tänkbara skiddagar mindre. Hur det blir 23/24 återstår att se men lyckas de få i gång nån dragbana i början av november så är det nog troligt att man slår till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Tillbaka
Topp