Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christiam" data-source="post: 1278659" data-attributes="member: 136280"><p>Som lärare blir jag överlycklig över denna inställning.</p><p>Jag älskar att lägga tid på att förbereda uppgifter som elever ska ta med på sin semester och att hitta tid för att ge egna genomgångar till de elever som är lediga. Samt lägga extra tid på att se till så de eleverna är i fas efter den missade vecka /veckorna.</p><p>Givetvis beror det på vilken årskurs.</p><p>PS: jag beviljar en hel del ledighet men då ställs det krav på att arbeten ska bli gjorda under ledigheten.</p><p>Edit: att det är korkat att elever ska vara lediga samma veckor orkar jag inte ens bemöta. </p><p>Låter som en diskussion på annat forum.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christiam, post: 1278659, member: 136280"] Som lärare blir jag överlycklig över denna inställning. Jag älskar att lägga tid på att förbereda uppgifter som elever ska ta med på sin semester och att hitta tid för att ge egna genomgångar till de elever som är lediga. Samt lägga extra tid på att se till så de eleverna är i fas efter den missade vecka /veckorna. Givetvis beror det på vilken årskurs. PS: jag beviljar en hel del ledighet men då ställs det krav på att arbeten ska bli gjorda under ledigheten. Edit: att det är korkat att elever ska vara lediga samma veckor orkar jag inte ens bemöta. Låter som en diskussion på annat forum. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Tillbaka
Topp