Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fati" data-source="post: 1278856"><p>Jag få väl inser att min tid och ork inte räcker till en riktigt djup marknadsanalys och rätt jämförelse av en alpby och Åre. Men alperna anses ju vara bättre på allt. Därför exemplet.</p><p>Jag ser mig inte som Skistar fan, så jag ska inte gå in på det.</p><p>Men om man vill hålla sig till fakta: Åre by har 6 stycken stolsliftar. Alla av de byggdes av nuvarande ägare sen 2000. Är det då rätt att säga att ägaren inte utvecklar liftsystemet? Såklart kunde det utvecklas mera och det hade varit nice på många ställen. Men jag tycker ändå att det är inte helt rättvis att säaga att liftsystemet är samma som i 80 talet när det helt klart inte är sant... Är man då skistar fan med dold agenda när man påpekar det?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fati, post: 1278856"] Jag få väl inser att min tid och ork inte räcker till en riktigt djup marknadsanalys och rätt jämförelse av en alpby och Åre. Men alperna anses ju vara bättre på allt. Därför exemplet. Jag ser mig inte som Skistar fan, så jag ska inte gå in på det. Men om man vill hålla sig till fakta: Åre by har 6 stycken stolsliftar. Alla av de byggdes av nuvarande ägare sen 2000. Är det då rätt att säga att ägaren inte utvecklar liftsystemet? Såklart kunde det utvecklas mera och det hade varit nice på många ställen. Men jag tycker ändå att det är inte helt rättvis att säaga att liftsystemet är samma som i 80 talet när det helt klart inte är sant... Är man då skistar fan med dold agenda när man påpekar det? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Tillbaka
Topp