Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MKOL" data-source="post: 1278864" data-attributes="member: 164657"><p>Inser att det nog är lönlöst men jag gör ett sista försök att vara superpedagogisk. Huruvida liftsystemet är ungefär det samma som på 80-talet är jag inte rätt person att yttra mig om men jag litar på Åre-kännarna som hävdar att det inte är någon större skillnad.</p><p></p><p>Djup marknadsanalys? Alltså din nivå är ju löjligt låg. </p><p></p><p>Det var du som jämförde med en "alpby" vilket innebär att om du vill verka seriös rimligen bör kunna visa att alpbyns förutsättningar är jämförbara med Åres. Kärnan i kritiken är ju att under tiden som väldigt lite gjorts åt backar/liftar så har man höjt priser orimligt mycket i förhållande till KPI, man har aktivt verkat för att kraftigt öka antal bäddar etc.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MKOL, post: 1278864, member: 164657"] Inser att det nog är lönlöst men jag gör ett sista försök att vara superpedagogisk. Huruvida liftsystemet är ungefär det samma som på 80-talet är jag inte rätt person att yttra mig om men jag litar på Åre-kännarna som hävdar att det inte är någon större skillnad. Djup marknadsanalys? Alltså din nivå är ju löjligt låg. Det var du som jämförde med en "alpby" vilket innebär att om du vill verka seriös rimligen bör kunna visa att alpbyns förutsättningar är jämförbara med Åres. Kärnan i kritiken är ju att under tiden som väldigt lite gjorts åt backar/liftar så har man höjt priser orimligt mycket i förhållande till KPI, man har aktivt verkat för att kraftigt öka antal bäddar etc. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Tillbaka
Topp