Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1279110" data-attributes="member: 80520"><p><h2><span style="font-size: 26px">KÄRA SKRIVBORDSKRIGARE</span></h2><p>Kom ihåg att respektera varandra även när ni har olika åsikter, det är en medmänniska som sitter på andra sidan skärmen. Det är inte OK att gå till personangrepp eller hiva ur sig allehanda förolämpningar.</p><p></p><p>Jag har städat upp lite å tråden nu (från både före och efter den första uppmaningen från mod att tänka på vad ni skriver) och delat ut en hög varningar.</p><p></p><p>Nu ger vi det ett försök till, men det börjar bli tröttsamt att spendera tid på att rensa ut ert dravel. Jag spenderar hellre den tiden med att åka skidor eller planera nästa tur.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1279110, member: 80520"] [HEADING=1][SIZE=7]KÄRA SKRIVBORDSKRIGARE[/SIZE][/HEADING] Kom ihåg att respektera varandra även när ni har olika åsikter, det är en medmänniska som sitter på andra sidan skärmen. Det är inte OK att gå till personangrepp eller hiva ur sig allehanda förolämpningar. Jag har städat upp lite å tråden nu (från både före och efter den första uppmaningen från mod att tänka på vad ni skriver) och delat ut en hög varningar. Nu ger vi det ett försök till, men det börjar bli tröttsamt att spendera tid på att rensa ut ert dravel. Jag spenderar hellre den tiden med att åka skidor eller planera nästa tur. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Tillbaka
Topp