Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1296426" data-attributes="member: 144594"><p>Milda makter. Det är Åreborna som stretar emot?! Min världsbild har fått sig en törn. Känner nästan sympati med Skistar.</p><p></p><p>Edit: Jag förstår det där att vädret däruppe ibland inte går att åka i och det går inte att göra något åt. Men ibland handlar det mest om vind som kommer och går, och om det hade gått att snabbt ta sig ända upp på skutan direkt från byn och/eller från en mellanstation så hade högzonen definitivt blivit tillgänglig under en större del av säsongen.</p><p>Att jag klagar beror mest på att jag av egen erfarenhet sett kabinen och Tväråvalvet stå stilla alldeles för ofta trots åkbart väder. Jag gissar att det bl. a. beror på att de är utdaterade. Och kabinens kapacitet är ändå alldeles för låg. </p><p>Fast egentligen struntar jag i varför utan konstaterar bara att jag idag förlorat allt hopp om förbättring.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1296426, member: 144594"] Milda makter. Det är Åreborna som stretar emot?! Min världsbild har fått sig en törn. Känner nästan sympati med Skistar. Edit: Jag förstår det där att vädret däruppe ibland inte går att åka i och det går inte att göra något åt. Men ibland handlar det mest om vind som kommer och går, och om det hade gått att snabbt ta sig ända upp på skutan direkt från byn och/eller från en mellanstation så hade högzonen definitivt blivit tillgänglig under en större del av säsongen. Att jag klagar beror mest på att jag av egen erfarenhet sett kabinen och Tväråvalvet stå stilla alldeles för ofta trots åkbart väder. Jag gissar att det bl. a. beror på att de är utdaterade. Och kabinens kapacitet är ändå alldeles för låg. Fast egentligen struntar jag i varför utan konstaterar bara att jag idag förlorat allt hopp om förbättring. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Tillbaka
Topp