Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zerode" data-source="post: 1296427" data-attributes="member: 145112"><p>Okej, vi som bor här är lite konstiga, så är det bara, vi bor ju här. </p><p>Ett litet olyckligt problem som uppstår om man bott här länge, är att man får lite förståelse för hur saker och ting funkar i just Åre</p><p>Hur bra eller dåligt det kan vara med ny liftar tillexempel, och vilka liftar som faktiskt är bra.</p><p></p><p>Kabinbanan är Åres bästa lift. Så är det bara</p><p>Jag har de senaste 10 åren åkt den vintertid kanske 5gånger, max, skulle ärligt tro att det är betydligt mindre än så faktiskt</p><p>En av anledningarna är att den är fullbelagd mest hela tiden, kön att åka med den är lång och den avgår för sällan. VILKET gör den till den absolut bästa liften av alla på hela skutan.</p><p>Att ersätta den med en snabb gondol som matar upp folk på berget är nog det mest korkade någon kan komma på om man inte är ekonom på Skistar och bara gör allt för att få nästa kvartalsrapport bra med snygga siffror </p><p>Ska erkännas att jag nog är lite egoistisk, men att trängas i tunnelbanan i Stockholm är inte någon favorit, inte heller en solig lördag på Kiviksmarknad eller ett fullsatt Ullevi under en Håkan Hellström konsert. </p><p></p><p>Jag är mer nöjd över att kunna åka upp på toppen en fin dag, kolla mig runt lite och sen välja vart jag vill åka och åka där. Lite så ungefär</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zerode, post: 1296427, member: 145112"] Okej, vi som bor här är lite konstiga, så är det bara, vi bor ju här. Ett litet olyckligt problem som uppstår om man bott här länge, är att man får lite förståelse för hur saker och ting funkar i just Åre Hur bra eller dåligt det kan vara med ny liftar tillexempel, och vilka liftar som faktiskt är bra. Kabinbanan är Åres bästa lift. Så är det bara Jag har de senaste 10 åren åkt den vintertid kanske 5gånger, max, skulle ärligt tro att det är betydligt mindre än så faktiskt En av anledningarna är att den är fullbelagd mest hela tiden, kön att åka med den är lång och den avgår för sällan. VILKET gör den till den absolut bästa liften av alla på hela skutan. Att ersätta den med en snabb gondol som matar upp folk på berget är nog det mest korkade någon kan komma på om man inte är ekonom på Skistar och bara gör allt för att få nästa kvartalsrapport bra med snygga siffror Ska erkännas att jag nog är lite egoistisk, men att trängas i tunnelbanan i Stockholm är inte någon favorit, inte heller en solig lördag på Kiviksmarknad eller ett fullsatt Ullevi under en Håkan Hellström konsert. Jag är mer nöjd över att kunna åka upp på toppen en fin dag, kolla mig runt lite och sen välja vart jag vill åka och åka där. Lite så ungefär [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Tillbaka
Topp