Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DrDim" data-source="post: 1315696" data-attributes="member: 176381"><p>Alltså jag är inget superfan av skistar, men det känns inte som att de riktat om de med någon baktanke. Kan självklart ja fel men som du ser på bilden på "jeppen med spaden" så är det just en spade man ser. Jag kollade igenom bilder igår på den andra kameran och ser att den under åren flyttats uppåt men även i sidled vilket skedde senast den 17e december. Båda senaste gångerna har det skett i samband med snöfall så det rimliga känns väl ändå att man råkat ändra den i samband med att man tagit bort snön. Men visst jag kan ha fel precis som att du kan ha fel, ville bara belysa att ibland är det bara slumpen. För övrigt var det väl pandemi på din bild med kön och det var ju extra katastrof dåligt just då. Var i Sälen 2021 och det var helt bisarrt när man delades upp i olika fållor trots att man var en familj. </p><p></p><p>Nu ska jag faktiskt till Åre för första gången på söndag så vi får väl se hur illa det är, kommer bo i Tegefjäll så blir väl en hel del åkning där. Brukar åka till Lofsdalen som brukar vara väldigt bra på sportlovet när det gäller minimalt med köer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DrDim, post: 1315696, member: 176381"] Alltså jag är inget superfan av skistar, men det känns inte som att de riktat om de med någon baktanke. Kan självklart ja fel men som du ser på bilden på "jeppen med spaden" så är det just en spade man ser. Jag kollade igenom bilder igår på den andra kameran och ser att den under åren flyttats uppåt men även i sidled vilket skedde senast den 17e december. Båda senaste gångerna har det skett i samband med snöfall så det rimliga känns väl ändå att man råkat ändra den i samband med att man tagit bort snön. Men visst jag kan ha fel precis som att du kan ha fel, ville bara belysa att ibland är det bara slumpen. För övrigt var det väl pandemi på din bild med kön och det var ju extra katastrof dåligt just då. Var i Sälen 2021 och det var helt bisarrt när man delades upp i olika fållor trots att man var en familj. Nu ska jag faktiskt till Åre för första gången på söndag så vi får väl se hur illa det är, kommer bo i Tegefjäll så blir väl en hel del åkning där. Brukar åka till Lofsdalen som brukar vara väldigt bra på sportlovet när det gäller minimalt med köer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Tillbaka
Topp