Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1315734" data-attributes="member: 144594"><p>Exakt, så jag vet inte varför man drar in andra webkameror i diskussionen. När det gäller VM-platån kan det absolut vara värdefullt att med egna ögon värdera de ev köerna. Om man siktar på högzon vill man veta om köandet på platån (och dessförinnan vid VM8) är värt besväret.</p><p></p><p></p><p></p><p>Visst men om man vill finns det ju gott om plats för allt detta i bildfönstret. <strong>Om </strong>man vill, alltså. Tycker inte du också att det vore bra?</p><p></p><p>Som sagt, det är inte många webkameror runt om i fjäll och alper där man kan se ev. liftköer och jag tror att det finns en anledning. Ingen ort vill skylta med dem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1315734, member: 144594"] Exakt, så jag vet inte varför man drar in andra webkameror i diskussionen. När det gäller VM-platån kan det absolut vara värdefullt att med egna ögon värdera de ev köerna. Om man siktar på högzon vill man veta om köandet på platån (och dessförinnan vid VM8) är värt besväret. Visst men om man vill finns det ju gott om plats för allt detta i bildfönstret. [B]Om [/B]man vill, alltså. Tycker inte du också att det vore bra? Som sagt, det är inte många webkameror runt om i fjäll och alper där man kan se ev. liftköer och jag tror att det finns en anledning. Ingen ort vill skylta med dem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Tillbaka
Topp