Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DrDim" data-source="post: 1315735" data-attributes="member: 176381"><p>Alltså jag kollade ju lite historik och kunde då se exakt när kameran vid stjärntorget ändrades, vilket var den 5e januari i år i samband med att snön togs bort. Men den vid VM platån ändrades för flera år sedan, din teori är ju att det gjorts för att dölja köer. Jag är inte så säker på det och kollade då lite på olika kameror och har sett att de ändrats genom åren oavsett om de visar miljö eller kö. Varken du eller jag kan ju vara säkra på vad som gäller, enda sättet är väl att kontakta kundservice och försöka driva frågan eller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DrDim, post: 1315735, member: 176381"] Alltså jag kollade ju lite historik och kunde då se exakt när kameran vid stjärntorget ändrades, vilket var den 5e januari i år i samband med att snön togs bort. Men den vid VM platån ändrades för flera år sedan, din teori är ju att det gjorts för att dölja köer. Jag är inte så säker på det och kollade då lite på olika kameror och har sett att de ändrats genom åren oavsett om de visar miljö eller kö. Varken du eller jag kan ju vara säkra på vad som gäller, enda sättet är väl att kontakta kundservice och försöka driva frågan eller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Tillbaka
Topp