Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredrik-" data-source="post: 1315776" data-attributes="member: 190745"><p>Roade mig med att titta på gamla bilder på VM-6 men tröttade fort. Hittar inga köer de senaste 5 åren men 2019 såg jag en bild där kön var utanför kort automaterna. Jag tittade självklart inte igenom alla men någon kan ju ta uppdraget att hitta alla långa köer som det enligt uppgifter alltid är i Åre i alla fall på loven. </p><p></p><p>Man ser ju också kort automaterna i dagens bild (flera år runt 2021 hade förövrigt samma bild) så man kan alltså se när det är långa köer då det normalt går fort efter automaterna. </p><p></p><p>Så personen i marknadsavdelningen som flyttade på kameran borde nog få sparken ...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredrik-, post: 1315776, member: 190745"] Roade mig med att titta på gamla bilder på VM-6 men tröttade fort. Hittar inga köer de senaste 5 åren men 2019 såg jag en bild där kön var utanför kort automaterna. Jag tittade självklart inte igenom alla men någon kan ju ta uppdraget att hitta alla långa köer som det enligt uppgifter alltid är i Åre i alla fall på loven. Man ser ju också kort automaterna i dagens bild (flera år runt 2021 hade förövrigt samma bild) så man kan alltså se när det är långa köer då det normalt går fort efter automaterna. Så personen i marknadsavdelningen som flyttade på kameran borde nog få sparken ... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Tillbaka
Topp