Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DrDim" data-source="post: 1315805" data-attributes="member: 176381"><p>Men vem har avvisat den enkla åtgärden? Alltså jag är inte någon kämpe för skistar, senast jag ens besökte en skistar-anläggning är 4år sedan. Nu ska jag till Åre för första gången någonsin och är faktiskt lite "rädd" för att köerna, nu tror jag att det kommer funka bra för min familj då vi säkert kommer åka en del i Tegefjäll där vi ska bo. Jag hoppas ju så klart att det är hanterbara köer, i Sverige är ju det tyvärr rätt vanligt med köer i skidsystem. Var i Romme på trettonhelgen och det var stundtals riktigt långa köer på vissa liftar.</p><p></p><p>Men frågan som kvarstår är ju, har de flyttat kameror med flit för att dölja köer? Det vet vi inte, och vi vet ju inte heller om någon kontaktat de om det (förutom jag då som chattade med en på kundtjänst härom dagen). Det vi vet är att de flesta kameror har flyttats lite under åren även de som inte visat någon lift. Vi vet att den vid VM platån flyttats flera gånger under åren och att man ser mindre av köerna skedde för över 2år sedan. Vi vet att kameran vid stjärntorget flyttades i början av året och det skedde i samband med att snö togs bort. Det kan vara medveten förflyttning eller av slump, men återigen det vet vi inte eller sitter du på annan information?</p><p></p><p>Det man kan göra är ju att försöka få kontakt med Skistar och även försöka uppmana de om att flytta tillbaka kameror. Att skriva här kommer väl hjälpa föga iaf.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DrDim, post: 1315805, member: 176381"] Men vem har avvisat den enkla åtgärden? Alltså jag är inte någon kämpe för skistar, senast jag ens besökte en skistar-anläggning är 4år sedan. Nu ska jag till Åre för första gången någonsin och är faktiskt lite "rädd" för att köerna, nu tror jag att det kommer funka bra för min familj då vi säkert kommer åka en del i Tegefjäll där vi ska bo. Jag hoppas ju så klart att det är hanterbara köer, i Sverige är ju det tyvärr rätt vanligt med köer i skidsystem. Var i Romme på trettonhelgen och det var stundtals riktigt långa köer på vissa liftar. Men frågan som kvarstår är ju, har de flyttat kameror med flit för att dölja köer? Det vet vi inte, och vi vet ju inte heller om någon kontaktat de om det (förutom jag då som chattade med en på kundtjänst härom dagen). Det vi vet är att de flesta kameror har flyttats lite under åren även de som inte visat någon lift. Vi vet att den vid VM platån flyttats flera gånger under åren och att man ser mindre av köerna skedde för över 2år sedan. Vi vet att kameran vid stjärntorget flyttades i början av året och det skedde i samband med att snö togs bort. Det kan vara medveten förflyttning eller av slump, men återigen det vet vi inte eller sitter du på annan information? Det man kan göra är ju att försöka få kontakt med Skistar och även försöka uppmana de om att flytta tillbaka kameror. Att skriva här kommer väl hjälpa föga iaf. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Tillbaka
Topp